Tussen je oren, onder je cap

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Een gebrek aan zelfvertrouwen is maar een van de vele issues waar ruiters mee te maken kunnen krijgen. Er zijn er meer. Neem bijvoorbeeld angst. Vrijwel elke ruiter valt weleens en dat kan grote gevolgen hebben. Niet alleen jij, ook de relatie met je paard kan een deuk oplopen. Ook wedstrijden, vermoeidheid en de omgang met je instructeur of stalgenoten kan het nodige losmaken. Er zijn niet altijd shortcuts voor verbeteringen. Maar het helpt om te weten wat er allemaal tussen je oren, onder je cap gebeurt. En daarna kun je werken aan oplossingen en verbeteringen.

Over de auteur: Tekstschrijver Afke Teunen is geen psycholoog, maar ze heeft er wel een. Daarnaast interviewde ze er meerderen voor paardenblad Bit en schreef ze tientallen artikelen over sportpsychologie, communicatie en coaching. In dit boek verzamelde ze de meest praktische tips, adviezen en inzichten.

01 januari 2018

Reacties op: Tussen je oren, onder je cap