Twee levens met jou

Liefdevolle roman voor de lezers van Josie Silver, Jenny Colgan en Jojo Moyes.
Lucy staat op een kruispunt in haar leven. Ze heeft net haar ondankbare baas vaarwel gezegd en heeft geen idee wat haar volgende stap zal zijn: haar spaargeld gebruiken om haar schrijversdroom na te jagen of naar
Londen verhuizen om haar carrière nieuw leven in te blazen. Het lijkt bijna te toevallig dat ze diezelfde avond de aantrekkelijke Caleb in een bar ontmoet en Max weer tegenkomt, die ooit de liefde van haar leven leek te zijn.
Moet Lucy in haar geboortedorp blijven, de badplaats Shoreley, en Caleb beter leren kennen? Of moet ze naar Londen gaan en het opnieuw proberen met Max, nadat hij tien jaar geleden haar hart brak? Soms kan één beslissing de loop van je hele leven veranderen…
Over Een glimp van jou:
‘WOW! Wanneer ik nu een zwaluw zie, denk ik aan dit verhaal. Prachtig en ontroerend.’ Annet, Bruna Raalte
‘Een fantastische liefdesroman.’ Chicklit *****
Over Twee levens met jou:
‘Miller verbindt op een elegante manier meerdere verhaallijnen met elkaar en schroomt niet om gecompliceerde thema’s ter sprake te brengen. Lezers zullen geboeid blijven.’ Publishers Weekly

Recensies (7)

Meer recensies

Is Twee levens met jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Twee levens met jou