twilight-jubi

Twilight & Leven en dood

Rank 3415 Gelezen 165 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 107 Favoriet 20 Recensies 3
Young adult Artikelen 2 Lijsten 5 Spots 2   Topics 0

Vier de tiende verjaardag van Twilight! Deze speciale jubileumeditie bevat naast het oorspronkelijke boek unieke bonusconent. Lezers zullen opnieuw of voor de eerste keer betoverd worden door het iconische liefdesverhaal van Bella en Edward.
Twilight heeft miljoenen lezers betoverd sinds het eerste verschijnen in 2005 en het verleidelijke en spannende verhaal is een moderne klassieker geworden binnen de huidige Young Adult-literatuur. De internationale bestsellerserie Twilight Saga, die naast Twilight bestaat uit Nieuwe maan, Eclips, Morgenrood, Het korte tweede leven van Bree Tanner en Twilight Saga - het officiële geïllustreerde boek, heeft wereldwijd meer dan 155 miljoen exemplaren verkocht.
In de diverse uitvoeringen was Twilight een #1 New York Times bestseller en een #1 USA Today Bestseller. Het boek werd geselecteerd als NPR Best Ever Teen Novel, New York Times Editor's Choice en een van TIME Magazines Best 100 Young Adult Books of All Time. De films van Meyers Twilight Saga, waarin Kristin Stewart en Robert Pattinson speelden, wonnen collectief 32 Teen Choice Awards and 17 MTV Movie Awards en brachten wereldwijd 1,1 miljard dollar op.
Over de auteur
Stephenie Meyer is de auteur van de #1 bestsellerserie Twilight Saga en van De host. Ze studeerde af aan de Bingham Young University in Engelse literatuur. Ze woont met haar man en drie zoons in Arizona. Lees meer op stepheniemeyer.com

Young Adult
Thriller
Van Goor
07 oktober 2015
07 oktober 2015

Marloes Auteur

Niet nieuw, wel beter

door: Marloes

‘SORRY SORRY SORRY. Ik weet dat er heel wat afgejammerd en getandenknarst gaat worden omdat dit nieuwe bonusmateriaal (a) niet helemaal nieuw is.’ Stephenie Meyer begint Twilight jubileumeditie/Leven en dood met een verontschuldiging: het bonusmateriaal is niet nieuw. Met ‘Leven en dood – Twilight...

Reacties op: Twilight & Leven en dood