Midnight-Sun

Midnight sun

Rank 1169 Gelezen 345 Aan het lezen 70 Wil ik lezen 334 Favoriet 28 Recensies 29
Young adult Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 1   Topics 0

Het langverwachte nieuwe boek van Stephenie Meyer – Twilight is terug!

Toen Edward Cullen en Bella Swan elkaar ontmoetten in Twilight werd er een iconisch liefdesverhaal geboren. Maar tot nu toe hebben fans alleen Bella's kant van het verhaal gelezen. Eindelijk kunnen lezers nu ook Edwards versie van het verhaal lezen. Dit onvergetelijke verhaal, verteld vanuit Edwards perspectief, krijgt een nieuwe en donkere twist. De ontmoeting met Bella is de meest zenuwslopende en intrigerende gebeurtenis die hij in zijn jaren als vampier heeft meegemaakt. Hoe meer fascinerende details we leren over Edwards verleden en de complexiteit van zijn gedachten, hoe meer we begrijpen waarom dit de meest bepalende strijd van zijn leven is. Hoe kan hij zijn hart volgen als dit betekent dat hij Bella in gevaar kan brengen?

In Midnight Sun neemt Stephenie Meyer ons mee terug naar een wereld die miljoenen lezers heeft geboeid, en nog altijd boeit, en brengt ons een nieuwe epische roman over de verwoestende gevolgen van onsterfelijke liefde

Young Adult
Fictie 15+
Unieboek | Het Spectrum
04 augustus 2020
04 augustus 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Nicole

Nóg een keer Twilight met nóg meer details

door: Joke Simmelink 2 likes

Eindelijk, na jaren wachten, is hij er dan: de bijna 700 pagina’s dikke pil waarin we Twilight door Edwards ogen kunnen beleven. Waar lezers in Twilight samen met Bella Swan zwijmelden over de glitterende vampier die werkelijk alles goed kan, krijgen we in Midnight sun een kijkje in de gedachten...

Reacties op: Midnight sun