Eclips

Eclips

Rank 7044 Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

'Bella?' Achter me hoorde ik Edwards zachte stem. Hij trok me meteen in zijn armen en kuste me opnieuw. Deze kus maakte me bang. Er zat te veel spanning in, zijn lippen drukten te vurig tegen de mijne - alsof hij bang was dat we nog maar weinig tijd hadden.
Seattle wordt geplaagd door een serie mysterieuze moorden. Vampier Victoria zint nog steeds op wraak. Ze lijkt niet te stoppen. Bella is in groot gevaar. Daarnaast kampt Bella met een levensgroot dilemma. Ze moet kiezen tussen haar liefde voor Edward en haar vriendschap met Jacob. Door deze beslissing dreigt de eeuwenlange strijd tussen vampiers en weerwolven weer op te laaien. Na haar eindexamen staat ze voor een keuze, de belangrijkste in haar leven: die voor het leven, of voor de dood..
Eclips is het langverwachte vervolg op de wereldwijde bestsellers Twilight en Nieuwe maan en is het derde deel in het passionele en meeslepende liefdesverhaal van Bella en Edward.

Kind & Jeugd
Van Goor