Twinkels in je ogen

Twinkels in je ogen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Loïs Doornkamp kan haar creativiteit volop kwijt in haar werk als illustrator. Sinds ze getrouwd is met René werkt ze als freelancer voor verschillende uitgeverijen, maar ook maakt ze geregeld vrij werk. Als Loïs enkele maanden zwanger is, voelt ze een innerlijke drang om met penseel uiting te geven aan haar gevoelens. Op het schildersdoek verschijnt een moederfiguur te midden van een veld met bloeiend koolzaad. Maar waarom zijn de wolken daarboven zo donker?
De voorgevoelens van Loïs worden realiteit als ze te horen krijgen dat hun kindje waarschijnlijk het syndroom van Down zal hebben. Dit maakt veel los bij Loïs. René en zij gaan hier heel verschillend mee om en dat maakt de zwangerschap niet gemakkelijker.
Kan Loïs het eens worden met Gods wil voor haar leven? En zal zij wel genoeg liefde hebben voor hun kindje?
Twinkels in je ogen is het boeiende vervolg op Laat los, Loïs, maar kan ook prima apart gelezen worden.
Romantiek
Streek- en familieromans