Uit het leven van Scarlett

Uit het leven van Scarlett

Rank 1694 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Maak kennis met Scarlett O’Hara. Alles in haar leven verloopt volgens plan. Dat wil zeggen, tot nu toe. Op dit moment is Scarlett weer terug in haar ouderlijk huis, liggen haar plannen in duigen en is er een baby op komst, terwijl John Smith, haar volwassen (nou ja) vriendje haar verlaten heeft om in een klein Braziliaans dorpje als archeoloog te werken. Maar dat is nog niet het ergste. Het probleem is dat zij niet zeker weet wie de vader van de baby is, ook al heeft ze in haar hele 35-jarige leven maar met vier en een halve man geslapen, om precies te zijn. Dus besluit Scarlett zich op haar baan als huwelijksplanner te storten, maar dat verloopt ook niet al te soepel. Zij ontwikkelt warmere gevoelens voor haar grootste klant, een toekomstige echtgenoot van iemand anders. Zij denkt zichzelf het best te kennen, maar uiteindelijk verbaast ze zichzelf nog het meest. Vergezel Scarlett op haar reis door het leven, voor het eerst zonder vooropgezet plan.

Feelgood
Karakter Uitgevers B.V.