Uitzonderlijk

Gelezen 204 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 255 Favoriet 13 Recensies 25
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 11 Top25's 2   Topics 0   Leesclub

'Ik heb een hoop mensen ontmoet in mijn leven, Merit. Maar jij bent misschien wel de raarste van allemaal.' Merit, de hoofdpersoon in 'Uitzonderlijk' van Colleen Hoover, is inderdaad een opmerkelijk type. Ze woont met haar familie in het souterrain van een kerk en verzamelt trofeeën die zij nooit heeft gewonnen. Maar als ze een jongen ontmoet die haar anders naar zichzelf en haar familie laat kijken, beseft ze dat ze niet meer zo kan doorgaan. 'Uitzonderlijk' gaat over de leugens die een familie bijeenhouden en de kracht van liefde en waarheid. Een thema dat door topauteur Colleen Hoover overtuigend is uitgewerkt.

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Z&K
16 oktober 2018
16 oktober 2018
9789401914307 , 9789401914314

Diepgaand verhaal met heftige thematiek

door: Janneke Elderbroek 1 like

Colleen Hoover (1979) is niet meer weg te denken uit de wereld van de feelgoodroman. Met eerdere boeken als Nooit meer en Misschien ooit maakte ze indruk met haar mooie, maar ook diepgaande verhalen. Haar boeken worden wereldwijd gelezen en ze won ook prijzen zoals de Goodreads Choice Award in de...

Reacties op: Uitzonderlijk