Van familie moet je het hebben en kun je het krijgen ook

Van familie moet je het hebben en kun je het krijgen ook

Gelezen 17 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 5
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

'Geliefd worden, dat moet je aankunnen. Beseffen de mensen die zich zo moeiteloos in relaties storten dat wel, dat ze daarmee iets waardevols kunnen?'
Nu ze 40-something is, schrijft Bianca de Groot, alias Liefie en Bijtje, haar levensverhaal op voor haar tienerdochter. Ze doet dit hinkelend door het leven, 'al kun je in sommige fases beter van hinkend spreken'.

In haar derde roman mengt Nanda Roep, oud-journaliste (Trouw), kinderboekenschrijfster en nu ook uitgeefster, een lach met een traan. Ze neemt de loop van het leven, de invloed van familiebanden en het belang van eigen verantwoordelijkheid onder de loep. Een liefdevol verhaal dat lekker leest.

Literaire fictie algemeen
uitgeverij Nanda
05 november 2014
05 november 2014

Het is toch je familie

door: Immy Madeleine Niemeijer 1 like

Nanda Roep is een oud-journaliste en sinds 1996 ook schrijfster. Ze heeft in haar carrière voornamelijk kinderboeken geschreven. Van familie moet je het hebben en kun je het krijgen ook! is haar derde roman voor volwassenen. Leuk detail hierbij is dat het is uitgegeven door haar eigen uitgeverij.

...

Reacties op: Van familie moet je het hebben en kun je het krijgen ook