Vanuit het duister

Vanuit het duister

Rank 2367 Gelezen 40 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 91 Favoriet 5 Recensies 2
Feelgood Spots 1 Top25's 2   Topics 0

‘Het betoverende tweede deel van De bron-trilogie is stoer en adembenemend.’ Kirkus Reviews
Van een afstandje lijkt het een alledaags boerengezin met een heel gewoon leven. Maar buiten het erf van deze vredige boerderij heerst de duisternis.
Fallow Swift is bijna dertien en weet nauwelijks hoe de wereld er vroeger uitzag. De stad waar haar ouders ooit woonden is sinds het uitbreken van de Plaag een ruïne, opgeëist door de natuur. Slechts een enkeling waagt zich buiten, waar gangs de dienst uitmaken. Op mensen met bijzondere gaven, zoals Fallow, wordt gejaagd. Toch zal ze haar veilige thuis moeten verlaten. Fallow is De Ene, en het is slechts een kwestie van tijd tot haar ware identiteit aan het licht komt. Als ze blijft, brengt ze niet alleen zichzelf, maar haar hele familie in gevaar.
Fallow vlucht naar een schuilplaats in het bos. Daar bereidt de eeuwenoude Mallick haar voor op de toekomst. Ze krijgt gevechtstraining, bestudeert oude geneeswijzen en leert krachten te gebruiken waarvan ze het bestaan nooit had vermoed. Als de tijd daar is, zal ze een zwaard oppakken en vechten. Want alleen als Fallow haar lot aanvaardt, kan de wereld weer de oude worden.
De pers over Het begin
‘Alle ingrediënten voor een goede thriller worden ingezet, met een grandioos resultaat.’ The New York Times
‘Roberts weet precies hoe ze haar publiek moet betoveren. Kruip met dit boek op de bank en bid dat jij een van de overlevenden bent.’ The Washington Post
‘Nora Roberts heeft ons met Het begin enorm verrast. Gelukkig is het een eerste deel van een serie. Hopelijk ligt het vervolg snel in de boekhandels!’ Chicklit.nl

Romantiek
De Bron (2)
Marike Groot Sander Brink
Boekerij
05 juni 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 11,99

Andere media

Meer artikelen

Lezersrecensies (2)

zeer spannend vervolg

door: Peter 1 like
Ik heb het niet vaak met boeken, maar dit tweede deel vind ik het eerste deel overtreffen, ben benieuwd naar het derde deel. In dit deel is er veel meer emotie te vinden dan in het eerste deel.
ebook

Spannend vervolg

door: Jeannie Bertens 1 like
Vanuit het duister is het tweede deel uit De Bron trilogie. In het eerste deel hebben we kunnen lezen dat de hoogzwangere Lana heeft kunnen vluchten voor het duister, ze was zwanger van Fallon, ook wel De Ene genoemd. Gelukkig voor Lana heeft ze op tijd Simon ontmoet, haar grote liefde. Samen met...