Veilig bevallen

Veilig bevallen is het handboek over de bevalling en bevat alle informatie die aanstaande ouders nodig hebben. Het is immers belangrijk om goed voorbereid te zijn. Om je angst weg te nemen en je zelfvertrouwen te versterken. Want jij bent de expert van jouw lichaam; niemand kan je lichaam beter bespelen en besturen dan jij. Het is van belang je te realiseren dat we nog nooit in onze geschiedenis in alle opzichten zo gezond zijn geweest als nu. Nooit eerder is het in Nederland zo veilig geweest om een kind te baren. De veiligste bevalling is de bevalling die zo normaal mogelijk verloopt en waarbij ingrepen tot een minimum beperkt kunnen worden. In dit boek geeft Beatrijs Smulders je in duidelijke taal alle informatie die je nodig hebt voor een veilige bevalling, in het ziekenhuis en thuis. Ze belicht alle dingen die bij de bevalling en de beleving daarvan komen kijken: van baringspijn en bevallingshormonen tot pijnbestrijding en de bonus die je na de bevalling wacht. Met haar verfrissende inzichten, gouden tips, de verhalen van verloskundigen en van vele barende vrouwen zelf geeft zij een uniek inzicht in de wereld van de bevalling.

Is Veilig bevallen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Veilig bevallen