Rank 9177 Gelezen 2 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 2 Favoriet 2 Recensies 1
Young adult   Topics 0
De wereld is vergaan. Oorlogen en atoombommen hebben alles verwoest. Het is bovengronds niet veilig. Althans, dat is wat de kinderen leren op school.
Abigail leeft samen met haar geadopteerde zus Eylin in een bunker. Een jaar nadat hun ouders plotseling zijn overleden, besluiten ze dat het tijd is om te vertrekken uit de bunker waar ze zijn opgegroeid. Ze hebben zich er nooit thuis gevoeld en verlangen naar de buitenwereld. Een plek waar niets voor hen bepaald wordt. De perfecte ontsnapping wordt gepland.
Twee weken voor ze willen vertrekken, is Eylins leven in gevaar. Een beveiliger, Tristan, het op haar heeft gemunt. Met de hulp van een oude vriend van hun ouders weten ze te ontsnappen.
De buitenwereld is niet wat ze verwachten. Demonen zwaaien er de scepter. Ze stellen de hechte band tussen Abigail en Eylin hevig op de proef.
Bio:
Suzanne verzon al verhalen toen ze jong was. Het schrijven begon met fanfictie. De Verhalen van schaduw en licht ontstonden in Ierland waar ze enkele jaren geleden woonde. Ze heeft altijd al een liefde gehad voor fantasy en wil daar nog vele boeken in schrijven.
Young Adult
Fictie 15+
Zilverbron
07 juni 2020

Recensies

door: MariekeVeen 2 likes
Een spannend verhaal met onverwachte wendingen. Het leest makkelijk weg en neemt je helemaal mee naar een wereld van demonen en engelen. Ik kan niet wachten op deel 2