Verbroken

Rank 277 Gelezen 1575 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 417 Favoriet 65 Recensies 35
Thrillers & Spanning Lijsten 13 Spots 1 Top25's 12   Topics 0

Sara Linton vraagt Will Trent om hulp in Grant County bij het onderzoek naar de moord op een jonge vrouw. Maar zijn komst wordt niet door iedereen gewaardeerd. Wat houdt Lena Adams voor hem verborgen en wat had zij te maken met de dood van Jeffrey Tolliver? En waarom heeft Sara zijn hulp nodig bij het onderzoek?

Terwijl het onderzoek vordert, doet Will rondvraag naar de feiten rond Jeffreys dood. De twee vrouwen naast hem zijn beiden vastbesloten de waarheid boven tafel te krijgen, waarbij Lena steeds meer onder druk komt te staan en Sara's wantrouwen steeds groter wordt. Langzaam ontrafelt Will een zaak vol explosieve geheimen - en komt hij dicht bij een waarheid die dodelijk kan zijn.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Broken
Will Trent (4)
Ineke Lenting
HarperCollins Holland
29 juni 2010
24 oktober 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Musquito (Lindsay Cornette)

IJzersterke personages in een redelijk verhaal

door: Rose Leighton 3 likes
Wanneer een auteur zich waagt aan een serie, wordt hij geplaatst voor een lastige uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat je hoofdpersonen zich ontwikkelen, maar dat het ook voor de ‘losse lezer’, die niet alle voorgaande delen gelezen heeft, begrijpelijk en interessant blijft?
Karin Slaughter lost...

Reacties op: Verbroken