Vergeet me niet

VN:

Vergeet me niet

Gelezen 100 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 190 Favoriet 2 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

In het verzorgingshuis waar hij zit, krijgt fotograaf Carl Feldman bezoek van een jonge vrouw. Ze beweert dat hij jaren geleden haar zusjes heeft gekidnapt en vermoord en dat hij verantwoordelijk is voor de dood van meerdere meisjes in Texas, zaken die nog als cold cases te boek staan. Maar Carl lijdt aan dementie. Hij zegt dat hij zich hier niets van herinnert.

Is Carl Feldman een seriemoordenaar of een gebroken man? Ziek of een ziekelijke leugenaar? In een zenuwslopende race tegen de klok gaan de jonge vrouw en de oude man op zoek naar de waarheid. Een reeks verontrustende foto's die Carl heeft gemaakt, voert hen langs de plekken waar de meisjes destijds zijn vermoord.

Literaire thriller
Saskia Peterzon-Kotte
A.W. Bruna Uitgevers
26 juni 2018
26 juni 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Katy Hebban Recensent

Een roadtrip door het stof van herinneringen

door: Katy 1 like

Een jonge vrouw doet zich voor als de dochter van de bejaarde fotograaf Carl Louis Feldman. Ze neemt de dementerende man mee op roadtrip door zijn verleden, in de hoop te achterhalen wat er met haar verdwenen zus is gebeurd. Ze verdenkt hem er immers van haar zus en een aantal andere meisjes...

Reacties op: Vergeet me niet