Verhalen uit de wereld van Het Lied van het Gebroken Zand

Verhalen uit de wereld van Het Lied van het Gebroken Zand

Rank 8245 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
In deze bundeling van vier korte verhalen uit de wereld van Het Lied van het Gebroken Zand neemt Bradley P. Beaulieu je mee terug naar de woestijnstad Sharakhai.

De deuren bij duistering en dageraad: tijdens een paardenrace dwars door de woestijn zet Leorah alles op alles om de hoofdprijs, een geheimzinnige ring, te winnen. Zodra de wedstrijd ook de aandacht van de Maaikoning trekt, blijkt dat niet alleen de ring op het spel staat – maar ook haar leven.

In het dorp waar glanswijn vloeit: wanneer er in Sharakhai steeds meer straatkinderen verdwijnen, ligt niemand daar wakker van. Totdat ook de zoon van een van de rijkste beschermheren van de stad verdwijnt – en apotheker Dardzada tegen wil en dank in het complot wordt meegesleurd.

Een door mijn god geschapen woestenij: nadat Djaga Akoyo haar thuisland ontvlucht, werkt ze zich omhoog in de vechtkuilen van Sharakhai. Als plotsklaps een oude stamgenoot opduikt, barst een strijd los die zich ook buiten de arena afspeelt.

De gehavende prins en de gesluierde demon: ooit was Brama een dief die droomde van rijkdom; nu droomt hij van niets. Maar alles verandert wanneer hij Jax ontmoet, een buitenlandse edelvrouw die moet vluchten voor een groep huurmoordenaars.
Sciencefiction & Fantasy
Luitingh Sijthoff Fantasy