Verkeerde keuzes

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 1 Recensies 1
Verkeerde Keuzes - hoe levens voorgoed veranderen

Als de veertienjarige dochter van Miriam niet thuiskomt begint voor haar de ergste nachtmerrie. Er is maar één ding dat haar op de been houdt. Waar is Tess? Hiermee begint de zoektocht naar haar dochter. Als die gevonden wordt zet ze alles op alles om de dader te vinden. Dat ze daarbij haar zoon aan zijn lot overlaat heeft ze niet in de gaten tot het bijna te laat is.
En moet de vader, die niet wist dat hij een dochter had, meteen weer afscheid nemen?

“Marijke Witman schrijft in een heerlijk ritme: iedere zin heeft betekenis, iedere alinea is spannend. ‘Verkeerde Keuzes’ is een verhaal waarbij je constant met de personages meeleeft terwijl het pagina na pagina spannend is hoe de plot zich ontvouwt. Het was mij een genoegen om met het schrijven mee te mogen lezen en ik denk dat veel mensen het boek in één ruk zullen uitlezen.”
- Frank Norbert Rieter, auteur.

Marijke Witman is één van de Kleurrijke Schrijvers

Thrillerdebuut van Marijke Witman.
“Dit verhaal heeft mij uitgekozen. Na vier nachten wakker te hebben gelegen met dit verhaal in mijn hoofd ben ik de vijfde nacht opgestaan en heb de proloog geschreven. Toen had ik rust en wist ik: dit boek komt er hoe dan ook.”

Feelgood , Literatuur & Romans
Thriller