Verkikkerd
  Lees een fragment   Luister een fragment

Verkikkerd

Gelezen 743 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 279 Favoriet 66 Recensies 32
Literatuur & Romans Artikelen 5 Lijsten 4 Spots 21 Hebban 1000 933   Topics 0
Lucy verheugt zich op een studententijd zonder haar ouders en hoogbegaafde zusje. Tot haar grote afschuw komt ze terecht op de campus, in een huis vol nerds.

Denk maar niet dat ze ook maar iets met haar huisgenoten te maken wil hebben!

Vooral niet met die lange, blonde jongen die twee kamers verderop woont. Waar kent ze hem toch van?

En waarom krijgt ze het zo warm van hem?

Ze valt toch zeker niet op nerds...

Lisette Jonkman debuteerde in 2012 met Glazuur en veroverde met haar vrolijke boek de harten van vele lezeressen. Daarnaast won ze met Glazuur de prestigieuze titel 'Boek van het Jaar 2012' van Chicklit.nl! Verkikkerd is haar tweede roman.

'Ik ben laaiend enthousiast. Sinds Glazuur heb ik drie favoriete schrijfsters: Sophie Kinsella, Chantal van Gastel en Lisette Jonkman.'

Prettyhappy.nl

Literaire fictie algemeen
Verkikkerd (1)
Luitingh Sijthoff
31 mei 2013
12 juni 2013

2 keer bewerkt, laatste bewerking door MarloesN

Joany de Vries Auteur

De beeldende beschrijvingen van Lisette Jonkman maken dat je haar verhalen niet alleen maar leest, je beleeft ze...

door: Joany de Vries 2 likes

Ik heb het boek nog maar net een klein uurtje uit en ik heb al heimwee naar Verkikkerd. Wat heb ik genoten van dit boek en wat was het boek snel uit. Vanaf het moment dat Lucy voor het eerst over de drempel stapte van haar nieuwe studentenhuis voelde ik me thuis in het verhaal, want ik beken… ik...

Reacties op: Verkikkerd