Glazuur - nieuwe druk, bestel op isbn 9789021806419
  Luister een fragment

Glazuur

Rank 5064 Gelezen 452 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 112 Favoriet 19 Recensies 16
Literatuur & Romans Artikelen 5 Lijsten 3 Spots 10   Topics 0

Sophie baalt van haar nietige baantje bij het grote reclamebureau CopyBlinders. Dat haar vroegere beste vriendin Karlin haar baas is geworden en een relatie heeft met Sophies grote liefde Rein, helpt ook niet mee. Als Sophie voor de zoveelste keer vernederd wordt, is de maat vol: ze neemt het heft in eigen handen. Hou je vast!

Glazuur is het debuut van journaliste en schrijfster Lisette Jonkman. Ze veroverde met deze vrolijke roman de harten van vele lezeressen.

Glazuur werd gekozen tot 'Boek van het Jaar 2012' door de bezoekers van Chicklit.nl.

'Een heerlijk boek met een frisse, vlotte schrijfstijl. Leest als een TGV!' Goodreads.com

'Lach mee en geniet.' Stars

Literaire fictie algemeen
Populaire fiction algemeen
Verhalenbundels
Sijthoff
15 mei 2012
28 juni 2013

Joany de Vries Auteur

Er zit een heerlijke vaart in het verhaal

door: Joany de Vries 1 like

Een tijdje terug kon je op Chicklit.nl kans maken op het Ebook Glazuur van Lisette Jonkman. En guess who was a lucky winner… jawel, mijn vraag werd als één van de tien leukste uitgekozen door de schrijfster herself en niet veel later ontving ik de gedigitaliseerde versie van het boek.

Op een vrije...

Reacties op: Glazuur