Verlangen naar Rhanna

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Voor Rachel betekent het kleine Schotse eiland Rhanna rust, en dat heeft ze hard nodig. Haar hectische leven als beroemd concertvioliste eist zijn tol. Rachel verlangt ernaar uit te waaien in de zeewind en de zorgen over haar huwelijk met Jon van zich af te zetten. Ook de Oostenrijker Otto Klebb neemt zijn toevlucht tot het eiland om op adem te komen. Deze grote, knappe man blijft echter niet lang onopgemerkt. Door zijn sterke persoonlijkheid en warme uitstraling, wint hij al snel een bijzondere plaats in de harten van de eilandbewoners. Otto en Rachel raken door hun passie voor muziek al snel met elkaar bevriend. Hun band wordt zo bijzonder dat ze elkaar dingen toevertrouwen die niemand anders weet. Als Rachel de ware reden van Otto's komst naar Rhanna ontdekt, staat ze voor een groot dilemma. Ze heeft beloofd het niemand te vertellen, maar daarmee riskeert ze haar grote liefde Jon voorgoed te verliezen. +

Feelgood
Rhanna (7)