Verlicht verlangen

Verlicht verlangen

Gelezen 30 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 34 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Het afsluitende deel van de Yoga Girl-serie
Luna’s wereld stort in op de dag dat ze een ontruimingsbevel krijgt voor Lotus House Yoga. De yogaschool is voor Luna niet zomaar een bedrijf; sinds ze de school erfde van haar moeder, draait haar hele leven om yoga. Het is het centrum van haar universum, en het is haar missie om met haar lessen harmonie en goedheid te verspreiden. Nu is de knappe maar onmogelijk arrogante projectontwikkelaar Grant Winters haar enige kans op redding. Hij is degene die luxeappartementen wil bouwen waar nu haar yogaschool staat; hem moet ze zien te overtuigen haar zaak te sparen.
Als ze vol strijdlust zijn kantoor binnenstormt, lijkt Grant bereid te zijn naar haar te luisteren. Ze sluiten een deal: hij zal de moeite nemen om de yogaschool te bezoeken en wat lessen te volgen, zodat Luna hem wellicht van het nut ervan kan overtuigen. In ruil daarvoor moet zij een aantal keren zijn date zijn bij chique zakendiners en belangrijke gelegenheden in zijn wereld van het snelle geld. Beiden moeten ver uit hun comfortzone komen, en ze ontdekken dat het hart zich weinig aantrekt van zakelijke deals.
Over de boeken van Audrey Carlan

‘De avonturen van Audreys arm candy zijn verslavender dan een sugar rush! #MustReadMaterial!’ Kwanteinwonderland.com
Als je op zoek bent naar een boek met spanning, hartstocht en humor dan is Calendar Girl zeker een aanrader.’ Boekhopper.nl

Feelgood , Literatuur & Romans
Boekerij
12 september 2019

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe FG boeken september. Waar kijk jij naar uit?
02 september 2019 37 reacties
  Meer artikelen van lezers