Verloren zielen

VN:

Verloren zielen

Gelezen 147 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 60 Favoriet 7 Recensies 8
Thrillers & Spanning   Topics 0
Aan het All Saints College zijn vier meisjes verdwenen. Ze waren 'verloren zielen', kwetsbare meisjes om wie niemand iets gaf. De politie denkt dat ze zijn weggelopen, maar Kristi Bentz, de dochter van een rechercheur in New Orleans, vermoedt dat iets hen verbindt, iets angstaanjagends. Ze besluit zich opnieuw als studente in te schrijven.

All Saints College is erg veranderd sinds Kristi er studeerde. De universiteit heeft een reputatie verworven met leergangen als het bijzonder populaire 'De invloed van vampirisme op de moderne cultuur en literatuur'. Er wordt gefluisterd over een duistere cultus waarbij de deelnemers flesjes bloed om hun nek dragen. Om de waarheid te vinden moet Kristi de rol spelen van een verloren ziel. Maar Kristi begint zich af te vragen of ze de jager is of de prooi.

Thriller
01 januari 2012

Jennefer Mellink Auteur

Prettig geschreven: vlot

door: Jennefer Mellink 1 like
duidelijke zinsopbouw, karakteristieke personages en op een geloofwaardige manier spannend. ,De zeer succesvolle auteur Lisa Jackson is geboren in Philadelphia (Pennsylvania), Amerika. Van haar boeken werden inmiddels meer dan 10 miljoen boeken verkocht. Haar nieuwste bestseller is Verloren zielen...

Reacties op: Verloren zielen