Villa Winter

Villa Winter

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Villa Winter is een roman over die mysterieuze villa op het eiland Fuerteventura waar zoveel verhalen de ronde over doen.

Eva vertrekt na een verbroken relatie dan maar alleen op vakantie naar Fuerteventura. Maar is ze wel alleen? Haar familie in Nederland en vooral haar zieke vader blijven altijd in haar gedachten. We volgen haar van het noorden van het Canarische eiland, waar ze de eekhoorns ontmoet, tot het zuiden waar ze Villa Winter ontdekt en de geruchten die er al decennia lang aan verbonden zijn. Dankzij haar landgenoot Dirk betreedt ze de mysterieuze "Villa Winter". Het zijn deze villa en Dirk die haar helpen ook zichzelf beter te leren kennen en een nieuwe stap in haar leven te kunnen zetten. Wie had gedacht dat het verleden van zo'n belang zou kunnen zijn voor haar toekomst? En welke rol speelt de opdrachtgever van de villa, de Duitser Gustav Winter daarbij? Antwoorden vind je in dit spannende en ontroerende verhaal.
Mijnbestseller.nl
08 september 2020