Te slim voor de brugklas

Rank 1245 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Dit boek is voor al die slimme kinderen die binnenkort eindelijk naar de brugklas mogen of al in de brugklas zitten. Ben of ken jij zo'n slimmerik? Dan weet je vast ook dat die slimme kinderen het vaak nog best moeilijk krijgen in de brugklas. Hoe komt dat nu eigenlijk? Belangrijker nog: hoe kun je daar zelf
verandering in brengen?
In Te slim voor de brugklas lees je over de de ervaringen van zeven verschillende brugklasleerlingen. Je leert ze tijdens hun eerste maanden in de brugklas steeds beter kennen. Hun eerste huiswerk, plannen, de proefwerkweek. Maar ook het brugklaskamp en de kerstmarkt maak je met ze mee.
Steeds word je ook zelf aan het denken gezet. Je leert reflecteren en zult zien dat dat nog van pas gaat komen!
Dit boek is gericht op de leerlingen, maar beslist ook aan te raden voor ouders die hun kinderen zullen herkennen en nog beter zullen kunnen begeleiden.
Docenten en mentoren zullen zeker veel van hun slimme leerlingen herkennen en kunnen dit boek meteen inzetten bij het 'leren leren' of om leerlingen actief te laten reflecteren.

Mijnbestseller
16 augustus 2018
16 augustus 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door hansiepansie

Reacties op: Te slim voor de brugklas