Vincie waar ben je?

Vincie, waar ben je?

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Een nieuw deel in de serie De Familie, waar lang op werd gewacht! Vincie is getrouwd met Michael Kingston, een bekende filmmaker wiens familie in Australië een groot landgoed beheert. Zelf reist Michael voor zijn films kriskras door het enorme land. Vincie kan daar niet aarden en reist terug naar Eastborne, Engeland. In Engeland voelt Vincie zich gelukkig. Daar schenkt ze het leven aan een jongetje; de zoon van Michael. Hij is hier niet van op de hoogte. Wanneer hij haar na maanden opzoekt omdat hij tot de conclusie is gekomen dat hij niet zonder haar kan, is hij blij verrast dat hij een zoon heeft. Michael en Vincie spreken af dat ze als gezin een deel van het jaar doorbrengen in Australië en een deel in Engeland. Maar Vincie kan er niet aarden. Ze wil terug naar Engeland, waar ze zich veilig en geborgen voelt. Dat gevoel blijkt echter niet helemaal terecht te zijn.

Feelgood , Romantiek
Streek- en familieromans
VCL/West-Friesland
27 oktober 2010
20 november 2012
9789020530117 , 9789089621023 , 9789020532616

Reacties op: Vincie, waar ben je?