Volg je eigen ster

Wat is de zin van het leven? Op die vraag heb ik geen antwoord. Ik weet wel wat de zin van míjn leven is: ikzelf. Ik ben namelijk zonder enige concurrentie de belangrijkste persoon in mijn leven. Zodra je dat beseft, rest je maar één ding: zelf inhoud geven aan je bestaan. - Guido Belcanto, zanger
We worden allemaal geboren met een eigen ritme. ’t Is echter de kunst dat je daar vruchtbaar mee leert omgaan. Je moet leven zoals een partituur. Alles moet je aankunnen: allegro, presto, adagio, lento... - Jeanne Brabants, choreografe
Mijn lijfspreuk is: ‘Amor et humor’. Liefde en lach, ’t is in mijn ogen het mooiste wat een mens kan hebben. - Geert Hoste, cabaretier
Manu Adriaens interviewde heel wat bekende Vlaamse en Nederlandse persoonlijkheden. Volg je eigen ster bevat hun mooiste uitspraken. Artiesten, tv-gezichten en vele andere prominente figuren laten binnenkijken in hun ziel. Wijze gedachten, hoopvolle wensen en humoristische kanttekeningen om bij stil te staan of om te noteren op een kerst- of nieuwjaarskaart. Een persoonlijk en origineel koesterboekje boordevol inspiratie om zelf te gebruiken of om cadeau te doen voor eindejaar.
Al ruim een kwarteeuw is MANU ADRIAENS journalist. Naast zijn journalistieke werk schreef hij meer dan twintig boeken over uiteenlopende onderwerpen.

Is Volg je eigen ster het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Volg je eigen ster