Voor wie doe jij een moord? door IzzyLove

Voor wie doe jij een moord? door Izzy Love

Rank 7897 Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 2 Recensies 0
Junior Lijsten 1   Topics 0
Hoe herken je een moordenaar? Ze lopen niet in een gestreept boevenpak met een ijzeren bal en een ketting aan hun been. Iedereen kan een moordenaar zijn. Zelfs je buurman.

Liefde kan gekke dingen met je doen. Sommige mensen doen er zelfs een moord voor, letterlijk. Maar hoe herken je een moordenaar? Ze lopen niet in een gestreept boevenpak met een ijzeren bal en een ketting aan hun been. Iedereen kan een moordenaar zijn, zelfs je buurman. En jijzelf? Voor wie doe jij een moord?

Isa heeft een vriendje, Jules, waar ze vreselijk verliefd op is. Hij is grappig en knap en het liefst wil ze de hele dag bij hem zijn. Maar hij wil liever de hele dag met een verrekijker naar het huis van de buurman kijken. Niet voor niets trouwens, want die buurman is misschien een gevaarlijke moordenaar. Isa wil er niks mee te maken hebben. Tot ze de nieuwe vriend van Jules' moeder ontmoet...

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar