Voor Zijn aangezicht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Een handreiking voor huisgodsdienst vandaag

Een positief gezinsklimaat is een belangrijke voorwaarde voor jongeren om op te groeien. En dat willen ouders graag. Dat hun kinderen volwassen worden. Daar hoort ook de geestelijke volwassenheid bij. De Heere wil dat kinderen van christelijke ouders naar Zijn Woord opgevoed worden. Opdat ze door Woord en Geest Hem leren vrezen. Onze kinderen worden opgevoed bij een open Bijbel. Maar hoe gaat dat in de gezinspraktijk van elke dag?
In de dynamiek van onze tijd valt het niet mee om aan de huisgodsdienst echt inhoud te geven. Het verwaarlozen ervan is intussen een belangrijke oorzaak van de problemen in onze gezinnen. In dit boek wordt een pleidooi gehouden voor een eerlijke en geregelde (t)huisgodsdienst. Tegelijk biedt dit boek een praktische handreiking voor de huisgodsdienst. Tegelijk biedt dit boek een praktische handreiking voor de huisgodsdienst; 's zondags en doordeweeks. Het gezin: voor Zijn Aangezicht.

Uitgeverij En Boekhandel Den Hertog B.V.
01 januari 2006
9789033120828