Voorbij de duisternis

Voorbij de duisternis

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 3
Feelgood Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0

Voorbij de duisternis, een intrigerende roman van Sandra Berg, die met Als de dag van toen genomineerd was voor de Valentijnsprijs 2015.

Crissy denkt dat ze de vreselijke gebeurtenissen uit haar jeugd achter zich heeft gelaten. Gebeurtenissen die haar en Luke samenbrachten op haar vijftiende, om hen kort daarop weer genadeloos uit elkaar te trekken. Jarenlang houdt ze zichzelf voor dat alles tot een ver verleden behoort, tot ze hartkloppingen en dromen krijgt. Dromen over Luke en over toen. Als ze het vervallen huis binnenloopt, komt ook die allerlaatste herinnering naar boven.

'Een ontroerend liefdesverhaal met een heel bijzondere afloop' - NBD|Biblion over Als de dag van toen

Feelgood , Romantiek
Populaire fiction algemeen
Streek- en familieromans
Omniboek
07 juli 2015
07 juli 2015
9789401904537 , 9789401904544 , 9789036434539

Helma Koot Hebban Recensent

Emotie, wanhoop en worsteling met het verleden

door: Helma Koot 1 like

Voorbij de duisternis is het verhaal van de innige vriendschap tussen Cressie en Luke. Ze hebben beiden op jonge leeftijd hun moeder verloren, met grote gevolgen voor de rest van hun leven. Lukes vader vlucht in de alcohol en mishandelt zijn zoon stelselmatig lichamelijk in zijn dronken buien. De...

Reacties op: Voorbij de duisternis