De stilte van eenzaamheid

De stilte van eenzaamheid

Feelgood   Topics 0

'De stilte van eenzaamheid' van Sandra Berg gaat over een vrouw die haar leven lang heeft geprobeerd niet op te vallen, niemand tot last te zijn en alles goed te doen. Een levensstrategie waar ze langzaam maar zeker zelf aan onderdoor gaat. Paula's huwelijk staat onder druk en er is een enorme kloof ontstaan tussen haar en haar dochter. Dan krijgt ze een brief van haar inmiddels overleden oma, die dertig jaar geleden werd ontvoerd uit een reumaziekenhuis in Heinola, Finland. Sindsdien is er sindsdien niets van haar vernomen. Paula grijpt de brief aan om voor eens en altijd duidelijkheid te krijgen over wat er met haar oma is gebeurd... en om zichzelf opnieuw uit te vinden. Of misschien zelfs voor het eerst. 'De stilte van eenzaamheid' is een spannende en aangrijpende roman van de in Zweden wonende Nederlandse auteur Sandra Berg. Dit verhaal baseerde ze op een waargebeurde ziekenhuisontvoering.

Romantiek
Z&K