Vrouwe van Arak

Vrouwe van Arak

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Spots 5   Topics 0
Op de dag dat Mehory de eenhoorn Harthoorn ontmoet, wordt haar wereld ondersteboven gehaald. In hem herkent ze haar zielsverwant, en al gauw weet ze het zeker: ze kan niet meer zonder hem!

Maar Harthoorn is bij zijn geboorte beloofd aan een jongen uit de rijderskazerne, de plaats waar eenhoorns en hun berijders worden opgeleid tot strijders tegen de Galoith. Iedereen keert zich tegen de wens van Mehory en Harthoorn om samen te zijn...

En dat is nog maar het begin van hun moeilijkheden. Mehory en Harthoorn strijden voor hun toekomst samen, maar alles loopt uit de hand. Bovendien dreigen de eenhoorns van de wereld te verdwijnen. En dan wordt Mehory geroepen.
Veel hangt af van het slagen van haar opdracht.
Maar hoe hoog is de prijs?

'Adinda Volkers trekt de lezer mee in een unieke wereld, die dankzij haar fijne schrijfstijl en rijke verbeelding voor je ogen tot leven komt. Gecombineerd met subtiele nuances, beeldende beschrijvingen en krachtige observaties is dit een fantastisch debuut dat je moet gelezen hebben.'

Thirza Meta, auteur van 'Wortelboom' en 'Muziekwevers'
Sciencefiction & Fantasy