Waar geen reden is

Winnaar PEN Award: bejubeld meesterwerk nu eindelijk vertaald.
Yiyun Li beschrijft een gesprek tussen een moeder en een kind in een tijdloze wereld. Waar geen reden is schreef ze in de maanden nadat ze haar tienerzoon verloor aan zelfmoord. Een roman die de plek betreedt tussen leven en dood, waar moeder en kind vrijuit met elkaar kunnen praten, ongehinderd door oude beelden of dogma's.
'Mijn absolute boek van het jaar.' Anne Enright
'Deze triomf van compassie en taal is tot de rand gevuld met liefde. Een meesterwerk van een meester.' Vanity Fair
'Li heeft al het rommelige en heftige van het leven omgevormd tot een prachtig kunstwerk.' Wall Street Journal
'Dit boek vol intimiteit en diepe pijn weet de liefde en complexiteit van ouderschap te vatten op een manier zoals nooit eerder is gedaan.' The Millions
'Hartverscheurend, gedurfd en anders dan alles wat je ooit gelezen hebt.' Esquire

Recensies (3)

Meer recensies

Is Waar geen reden is het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar geen reden is