Waar verberg ik het lijk

Waar verberg ik het lijk
Een moord met voorbedachten rade of een noodlottig ongeluk ... Wat doe je met het lijk? Wat is de perfecte verbergplaats? Vierentwintig auteurs hebben zich op deze vraag gestort, met creatieve en vaak niet voor de hand liggende oplossingen. Nieuwsgierig naar hoe je je van een lichaam kunt ontdoen zonder ontdekt te worden?
In WAAR VERBERG JE EEN LIJK lees je hoe jij je van een lichaam kan ontdoen, zonder ontdekt te worden ...
De pot overspeeld | Annemieke Taffijn
“De klap die we maakten, benam me mijn adem en maakte een caleidoscoop van de wereld”.
Auteurs
Annemieke Taffijn, Simone Otten, Philippe Noens, Mark Groenen, Luc Vos, Ronald van Assen, Anne-Rose C. Hermer, Pauline Jansen, Gerhard Pijnenburg, Juul Martin Williams, R. Palmas, Roan Botman, Nicole van der Spek, Frans van der Eem, Miriam Ootjers, Lydia Jasper, Tamara Rozengarden, Xander de Sutter, Dorothea Virginia Russel, Dewi Wenzel, Johan van de Velde, Reinier Antonides, Petra van Sinderen, Nina Welters

Recensies (1)

Is Waar verberg ik het lijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar verberg ik het lijk