Wahlberg

Wahlberg

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Ontmoet Dirk Wahlberg: CEO van een multinational, bizar succesvol, een echte familieman, rijk en superslim. Alle ingrediënten voor een gelukkig leven. Toch? Schijn bedriegt. Dirk is een arrogante en botte man, waar zijn medewerkers, MT, familie en (zaken)relaties vreselijk onder lijden.

Dirk komt in een neerwaartse spiraal terecht en loopt volledig vast in zijn werk en privéleven. Zijn bedrijf stevent af op de ondergang, waarna de Raad van Commissarissen hem een onmogelijk ultimatum stelt. Als klap op de vuurpijl verlaat zijn vrouw hem en neemt zij de kinderen mee.

Noodgedwongen en totaal wanhopig wendt hij zich tot een executive coach. Deze gaat in een confronterend traject samen met hem de uitdaging aan. Wat is de oorzaak van al zijn persoonlijke en zakelijke ellende? Is hij in staat om te veranderen en zo bedrijfsmatig opnieuw successen te boeken en zijn huwelijk te redden?

Arvid Buit geeft op een geheel eigen manier inzicht in de wereld van executive coaching. Haarscherp toont hij het belang van menselijkheid en persoonlijke ontwikkeling voor leiders om succesvol te zijn. Daarmee is deze businessroman een must voor CEO's, managers, ondernemers, coaches, en adviseurs.

Management & Organisatie , Business & Management
Uitgeverij Thema