Wandelcross events dit boekje is je ticket en altijd toegangsbewijs

Meer dan 200 deelnemers gingen u voor en meer dan dertig wandelingen die we zelf ook een of meerdere malen hebben gelopen zijn in fotoboekjes gezet. Hoe volg je een goede route ? De foto geeft de richting aan waarin je wandelen kunt. We volgen de mooiste paden dwars door midden Nederland.
Eenmaal per maand organiseren we volg dit op de website wandelnu.site een grote gezamenlijke wandeling met een evenement. Het kan zijn gezamenlijk koffie drinken, eten, lunchen, of terrasje met muziek lezingen over filosofie, liefde en narcisme, of andere activiteiten. Hoe meer er meedoen hoe meer er kan. Bezitters van dit boekje hebben dan gratis een wandelboekje, toegang en hebben gratis consumpties. Wordt eenmalig lid voor altijd, het is een eenmalige investering. Met bonuswandeling.

Is Wandelcross events dit boekje is je ticket en altijd toegangsbewijs het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wandelcross events dit boekje is je ticket en altijd toegangsbewijs