Was je maar van mij

Als haar vriend na achttien jaar hun relatie beëindigt, heeft Laurie een probleem. Niet alleen omdat ze voor hetzelfde advocatenkantoor werken en elkaar dus nog elke dag zien, maar haar perfecte leven ligt ook in duigen.
Als de nieuwe vriendin van haar ex ook nog eens zwanger blijkt, is de chaos voor Laurie compleet. Tot ze een aparte ontmoeting in een kapotte lift heeft met Jamie Carter, de knapste man van het kantoor.
Jamie gelooft niet in de liefde, maar hij heeft een vriendin nodig om indruk te maken op zijn bazen. Laurie wil een nieuwe liefde om ook weer onderwerp van gesprek te zijn. De ideale combinatie: een relatie faken om te profiteren van de voordelen. Maar er is een dunne lijn tussen doen alsof je verliefd bent of je hart verliezen aan je knappe ‘nep’-vriendje.

Redactionele recensie

Recensies (8)

Meer recensies

Is Was je maar van mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Was je maar van mij