Wat als alles een complot is?

Toen je geboren werd had je geen geloof, culturele achtergrond, kennis of taal. Je kroop naakt in het rond en dat deed je niets. Er was geen plaats voor schaamte.
De bomen en bloemen herkende je niet, maar de kleuren waren mooi. En zo groeide je op en leerde van je buren, familie en kennissen. Er volgden andere kinderen die je
leuk ging vinden, je bent vijf jaar oud en gaat naar school. Je leert je creatieve brein ontwikkelen. Dan ben je zeven en krijg je jou eerste boeken met informatie, religie en dan verandert
jou leven, maar als je in een ander dorp, stad of land was geboren dan had je een ander boek gelezen. Je geloof, informatie en taal zou anders zijn geweest.
Kijk naar jouw buurman, dit boek naast een ander boek in de kast en hoe groot het verschil is. En stel jezelf de vraag: wat is er dan eigenlijk waar in mijn leven?

Recensies (2)

Meer recensies

Is Wat als alles een complot is? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat als alles een complot is?