Wat denkt mijn kind nu echt?

Wat denkt mijn kind nu echt? schetst 100 levensechte situaties die je als ouder met je kind kunt meemaken. Kruip in het hoofd van je kind – peuters, kleuters en jonge kinderen denken anders dan volwassenen – zodat je rustig en passend kunt reageren. Kom meer te weten over de ontwikkelingsfasen die je zoon of dochter in de leeftijd van 2 tot 7 jaar doorloopt, leer hun woorden te interpreteren en hun gedrag te ontcijferen, zodat je vol zelfvertrouwen het juiste doet en zegt. Alle herkenbare situaties komen aan bod: slapen, eten, koppigheid, emoties, feestjes, maar ook ernstige thema’s als ziekte en dood. Wat denkt mijn kind nu echt? is een praktische gids voor moderne ouders om hun kind beter te begrijpen en op de juiste manier te reageren.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Wat denkt mijn kind nu echt? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wat denkt mijn kind nu echt?