Wat verloren is

De tienjarige Kate Meaney brengt de meeste tijd door in het winkelcentrum Green Oaks, waar zij als een jonge detective de winkelende klanten nauwlettend in de gaten houdt. Geïnspireerd door haar favoriete boek Hoe word ik een detective dat ze van haar vader kreeg kort voordat hij overleed, schrijft zij ieder verdacht detail van het winkelende publiek op in haar notitieboekje.

Twintig jaar later verschijnt er een meisje met een notitieboekje en een speelgoedaap voor een van de beveiligingscamera?s van Green Oaks. Het beeld roept herinneringen op aan de nooit opgeloste verdwijning van de jonge detective Kate Meaney in de jaren tachtig. Kurt, een beveiligingsbewaker met een slaapstoornis, en Lisa, een gedesillusioneerde winkelmanager van een muziekwinkel, volgen het meisje door de eindeloze gangen onder het centrum ? voor hen een welkome ontsnapping aan consumerende klanten en uitgebluste collega?s.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Wat verloren is het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat verloren is