Wat zou Frida doen?

Wat zou Frida doen?

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

In Wat zou Frida doen vertelt Arianna Davis hoe Frida Kahlo zou handelen en leven in deze hedendaagse tijd, hoe ze om zou gaan met de dagelijkse tegenslagen en uitdagingen, en vooral hoe ze zou blijven genieten van het leven en altijd in haar kracht zou blijven staan.

Frida Kahlo werd bekend om haar kunst, maar ook om haar flamboyante persoonlijkheid en scherpe geest. Van Oscar-winnende films tot T-shirts en barbies, haar invloed blijft onmiskenbaar en met fans als Madonna en Beyoncé blijft zij een hedendaags icoon van lef, vrouwelijkheid en creativiteit. In Wat zou Frida doen? leren we leven als Frida. Intieme details uit haar leven, gevleugelde uitspraken en inzicht in haar dappere keuzes inspireren de lezer om net als Frida schaamteloos zichzelf te zijn.

‘Frida Kahlo is in trek bij jonge vrouwen. De liefde gaat verder dan schilderijen: haar persoon spreekt ook tot de verbeelding.’ Het Parool

‘Velen zien haar als icoon, maar Frida Kahlo was veel méér dan dat. Naast feministe, activiste en vrije geest was ze o.a. de allereerste selfie-koningin. Elegance

‘Een moderne blik op een vrouw die haar tijd ver vooruit was. Dit boek is een kleurrijk portret van de kracht, moed en liefde die Frida Kahlo door vele tragedies tilden, en ik geloof dat we allemaal een paar lessen van Frida kunnen leren.’ ? Nina Garcia, hoofdredacteur Elle

‘Lees dit boek, liefst gisteren. Kahlo is een feministisch icon, een ongegeneerd onafhankelijke vrouw en een indrukwekkende inspiratie voor ons allemaal om zelfs bij ogenschijnlijk onmogelijke tegenslagen, toch te volharden. – Good Housekeeping

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Kosmos Uitgevers
08 juni 2021
08 juni 2021

Reacties op: Wat zou Frida doen?