We hebben altijd in het kasteel gewoond

We hebben altijd in het kasteel gewoond

Gelezen 62 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 54 Favoriet 4 Recensies 4
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 6   Topics 0
Merricat Blackwood woont met haar enige zus Constance en haar oom Julian in het Blackwoods familiehuis. Niet lang geleden waren er zeven Blackwoods, totdat er op een vreselijke nacht een dodelijke dosis arsenicum in de suikerpot belandde. Constance werd verdacht van de moord omdat zij geen suiker heeft gegeten, maar ze is vrijgesproken, en sindsdien laat de buitenwereld de Blackwoods niet meer met rust. Wanneer hun neef Charles arriveert wordt de situatie nog dreigender. Merricat is echter de enige die het gevaar inziet dat de komst van Charles met zich meebrengt, en ze moet snel handelen om haar overgebleven familieleden uit zijn greep te houden. Niña Weijers schrijft een voorwoord bij deze heruitgave van de bekendste roman van de koningin van ‘American Gothic’.
In 2017 verschijnt een verfilming van We hebben altijd in het kasteel gewoond, geregisseerd door Stacie Passon, die onder andere de successerie Transparent regisseerde

Rob van Moppes
L.J. Veen Klassiek
01 mei 2017
19 juni 2017
9789020415391 , 9789020415407

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Reacties op: We hebben altijd in het kasteel gewoond