We kunnen wél veranderen, gelukkig en geliefd zijn

We kunnen wél veranderen, gelukkig en geliefd zijn

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Chetanya de Wit:
Dit ijzersterke debuut bewijst
haar uitzonderlijke kwaliteiten die ze al jaren in haar praktijk als business strateeg, visionairen coach toepast. We kunnen wél veranderen, gelukkig en geliefd zijn laat mensen die al jarenlang tegen dezelfde patronen aanlopen in hun leven, daadwerkelijke vooruitgang boeken en gelukkig en geliefd zijn!
Het mysterie achter de psychologie van de mens ontrafelt.

Chetanya de Wit is Arts, Medium en Cultureel Antropologe. Al jaren reist ze de wereld over om haar visionaire capaciteiten bedrijfsmatig in te zetten als
business strateeg en coach. Daarnaast helpt ze leiders betere leiders te worden en draagt ze cliënten gerichte oplossingen aan om zodoende grote veranderingen in
hun leven te bewerkstelligen. Ze is een fervent reiziger.
Na de afgelopen jaren met haar gezin in Boekarest (Roemenië) te hebben gewoond, heeft ze afgelopen zomer haar woonplaats ingeruild voor Boedapest (Hongarije).
Blijf op de hoogte en volg Chetanya op:
www.wekunnenwelveranderen.nl

Andere activiteiten:
Van deze auteur is nog meer verschenen:
De weg naar succesvol leiderschap, de geboorte van een leider. Dit jaar verschijnen de volgende boeken: Ontslaaf de verslaafde, Ontmoeting met de ziel en In 10 stappen naar ons hoogste bewustzijn.
Chetanya geeft regelmatig trainingen en
masterclasses zoals: De weg naar succesvol leiderschap, Ontslaaf de verslaafde, Ontmoeting met de ziel en In 10 stappen naar ons hoogste bewustzijn. In het verlengde hiervan geeft ze lezingen en
publieke voordrachten.
Religie & Spiritualiteit