We love groente

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Lijsten 2   Topics 0

De langverwachte opvolger van I ? groente, verkozen tot vegetarisch kookboek va het jaar.

We weten allemaal dat groenten goed voor ons zijn. Zo goed dat we er zo veel mogelijk van willen eten. Maar om nou te zeggen dat het makkelijk is om elke dag weer iets nieuws met groenten te bedenken? Iets dat binnen niet al te lange tijd op tafel staat en waar iedereen blij van wordt…

Dit boek gaat daarbij helpen. In We ? groente geeft Janneke Vreugdenhil meer dan 120 gloednieuwe recepten. Van ‘Familiefavorieten’ en ‘Snel iets op tafel’ tot ‘Restjesdag’, van salades tot soepen voor elk seizoen, van verrassende voorgerechtjes tot originele ovenschotels: Janneke’s recepten zijn altijd even makkelijk als inspirerend. Dit maakt We ? groente tot een onmisbaar kookboek voor iedereen die zijn vegetarische (en veganistische) repertoire eens flink wil uitbreiden.

‘Ik ben dol op Janneke’s recepten, omdat zij het begrijpt: met of zonder vlees of vis; je wilt gewoon lekker eten.’ Claudia de Breij

Culinair
Vegetarische kookboeken