Wees onverbiddelijk jezelf

Wil je weten wie je in de kern bent, wat je echt wilt en wat ervoor nodig is om bewuste en hartgedragen keuzes te maken? Evelien van Es beschrijft in Wees onverbiddelijk jezelf op een openhartige manier waar het in het leven echt om gaat. Ze deelt ervaringen en inzichten die toepasbaar zijn in het dagelijks leven. Ze zet met oefeningen aan tot zelfreflectie, zodanig dat je jezelf ziet en ontdekt wat jouw authentieke zijnskracht is. Van daaruit creëer je helderheid over jouw bijdrage aan de wereld.

Allereerst word je meegenomen in diverse reflecties over onverbiddelijk jezelf zijn, vervolgens maak je je los van belemmeringen, leer je met mildheid naar jezelf kijken om jezelf beter te leren kennen. Daarna groei je verder, leer je jouw ruimte innemen en kun je ontdekken wat jouw bijdrage aan het grotere geheel is. Tot slot veranker je je inzichten in je persoonlijke manifest.

Evelien van Es (1971) werkt als internationaal spreker, sparringpartner en businesscoach voor ondernemers en professionals, met een specialisme in midlife. Zij heeft een corporate-achtergrond op het gebied van verandermanagement en management development en is sinds 2006 ondernemer.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen