Welke vogel zit er in mijn tuin?

Veel vogels zijn klein en schuw; daardoor kan het lastig zijn om ze te herkennen. Tegen de tijd dat je het vogelboek erbij hebt gepakt of de vogelapp hebt geopend op je telefoon, zijn ze allang weggevlogen. Gelukkig is daar nu iets op gevonden: de vogelschijf. De handige, dubbelzijdige vogelschijf in dit boek helpt je bij het herkennen van de vierenveertig meest voorkomende tuinvogels. Stop hem in je rugzak als je naar buiten gaat en leg hem thuis in de vensterbank. Lees alles over de vogels die je hebt gezien in deze handige vogelgids, waarin aan elke soort een hele pagina is gewijd. In de inleiding lees je hoe je vogels eenvoudig kunt herkennen en hoe je ze naar je tuin kunt lokken. Het jaaroverzicht vermeldt welke vogels je wanneer kunt verwachten. Andrea Pinnington en Caz Buckingham richten zich met hun uitgeverij op boeken waarin mensen kunnen leren over de natuur. Zelf zeggen ze: ‘Leren over de natuur is net zo belangrijk als leren lezen en schrijven. En als je die dingen kunt combineren is het nog beter!’.

Is Welke vogel zit er in mijn tuin? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Welke vogel zit er in mijn tuin?