'What's the story?'

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

What's the story? Is een gevleugelde uitspraak in Ierland en wordt vaak als begroeting gebruikt. Het is typerend voor de Ieren, die dol zijn op een goed verhaal, en voor wie het hartstochtelijk en met passie vertellen hiervan diep verweven zit in hun dna. Dit komt voort uit de eeuwenlange cultuur van de Barden: de verhalenvertellers, zangers en dichters uit de Keltische tijd. De schrijfster van dit boek komt al jaren in Ierland en ontdekte tijdens haar reizen dat er nog steeds zoveel mooie, hilarische, interessante, maar ook hartverscheurende verhalen schuilen achter de deuren van knusse pubs en op onverwachte plaatsen die het verdienen om verteld te worden. Deze verhalen zijn verweven in dit reisboek voor zowel de doorgewinterde Ierland-reiziger als de "ooit wil ik nog eens naar Ierland-ganger. Op humoristische wijze en met een aanstekelijk enthousiasme neemt ze je mee naar het land van haar hart.

ABC Uitgeverij
01 januari 2020