Whole again

Voel jij ook de pijn van eenzaamheid? Dan hunker je naar verbondenheid... Veel mensen voelen zich afgescheiden, alleen en eenzaam. Ze hebben moeite om zich te verbinden met de buitenwereld, die zo anders en ver weg lijkt. Terwijl ze in hun hart niets liever willen dan verbondenheid en saamhorigheid ervaren. Ervaar jij ook innerlijke tegenstrijdigheid? Dan hunker je naar heelheid... Tegelijkertijd hebben veel mensen het gevoel alsof ze een innerlijke saboteur hebben. Ze hebben moeite om harmonie in henzelf te vinden. Terwijl ze niets liever willen dan innerlijke eenheid ervaren. Heb jij ook de behoefte aan tijd voor jezelf? Dan hunker je naar authenticiteit. Sommige mensen trekken zich terug omdat ze moeten opladen en even op zichzelf moeten zijn, en schieten uit naar anderen wanneer ze dat te lang niet gedaan hebben. Terwijl ze in hun hart niets liever willen dan plezier maken met anderen en ontspannen en gelukkig zijn. Dit boek brengt je terug naar je natuurlijke staat van eenheid. Met transformerende oefeningen, ingrijpende inzichten en praktische tools die je op een diep niveau helen, zodat je whole again bent.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen