Wie schrijft die blijft

In Wie schrijft die blijft van Tamara Haagmans volgen we Caro, een succesvolle schrijver die onder een pseudoniem schrijft en onder geen beding bekend wil worden. Naast schrijven runt ze samen met haar vader De Gulden Draeck, een idyllisch boetiekhotel met een kunstwinkeltje in ’t Gooi. Hier komen de meest rijke, eigenzinnige gasten logeren, én hier haalt Caro haar inspiratie voor haar boeken vandaan.
Na de zoveelste bestseller wil haar uitgever toch dat ze uit de schaduw stapt, maar Caro weigert dit. Dan bedenkt haar vader een slimme oplossing waar iedereen tevreden mee is. Net als alles op rolletjes lijkt te lopen, staat ineens de toekomst van het boetiekhotel op losse schroeven, en moet Caro keuzes maken. Hoeveel is haar dubbelleven haar waard?

Recensies (30)

Meer recensies

Is Wie schrijft die blijft het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wie schrijft die blijft