Laat het los

Laat het los

Rank 1027 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 35 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Laat het los is een kort verhaal van Tamara Haagmans – auteur van De mooiste dag van je leven en Met een beetje geluk – en het vierde deel in de Sprookjes bestaan-serie.
Britt werkt samen met haar zus Lies in Lang en Gelukkig Land, een fantastisch pretpark in Nederland. Ze spelen allebei dezelfde prinses: Britt in het theater, Lies in het park. Als Britts tegenspeler op staande voet wordt ontslagen, wordt er met spoed een invaller geregeld. Ben is een musicalacteur, maar daar is Britt niet echt van onder de indruk. Volgens haar doen die vaak alsof ze alles weten en beter zijn dan de rest. Toch weet hij bij haar een gevoelige snaar te raken, iets wat Britt totaal niet zag aankomen. Onzeker over wat het is tussen hen, houdt Britt het liever even geheim. Over geheimen gesproken: elke keer als Britt met haar wil bijkletsen, glipt Lies snel het huis uit. Waar is zij mee bezig?

Feelgood
Sprookjes bestaan (4)