Er was eens

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 38 Favoriet 3 Recensies 9
Feelgood Spots 2   Topics 0

Deze prinsessen hebben geen prins op het witte paard nodig! Welkom in pretpark 'Lang en Gelukkig Land', een plek waar dromen uitkomen. Althans, voor de kleine bezoekers van het pretpark die nog geloven in prachtige prinsessen en prinsen op het witte paard. Voor Nandi, Noa en Noortje is de werkelijkheid wat minder sprookjesachtig. Voor deze drie jonge meiden vormen kotsende kleuters, opdringerige exen en overheersende moeders de dagelijkse realiteit. Wat deze prinsessen echter niet nodig hebben, is een Prins Charming die ze uit hun muiltjes blaast. Nee, in Lang en Gelukkig Land komt de liefde uit een andere hoek. En in de vorm van een prachtig elfje, een sexy redster in nood en een stoere bardame. Droom weg bij deze drie heerlijke moderne FEM-sprookjes, geschreven door een van de grappigste feelgoodauteurs van Nederland, Tamara Haagmans (De mooiste dag van je leven, Lot uit de loterij). Genieten gegarandeerd!

Feelgood
FEM sprookjes (1)