Wie succesvol wil zijn moet vooral een beetje geluk hebben

Iedere week schrijft Ben Tiggelaar in NRC over werk en leven. Dit boek bevat 52 recente columns. Vol prikkelende inzichten en praktische tips rond persoonlijke ontwikkeling en leiderschap.
52 prikkelende en praktische lessen voor werk en leven
* Hoe geld onze motivatie kan ondermijnen
* Zo voel je je geestelijk gezonder
* Zakelijk zoenen, ik stop ermee!
* Waarom je meestal niet naar je intuïtie moet luisteren
* De slechtste baas ter wereld, wie zou dat zijn?
Iedere week schrijft Ben Tiggelaar in NRC over werk en leven. Over leiderschap, geluk, menselijk gedrag, innovatie, veranderen, karakter, motivatie, ondernemen en succes. En vaak blijkt dat het nét iets anders werkt dan je dacht.
Dit boek bevat 52 recente columns. Vol prikkelende inzichten en praktische tips.

Is Wie succesvol wil zijn moet vooral een beetje geluk hebben het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wie succesvol wil zijn moet vooral een beetje geluk hebben